Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučić za Glas Amerike: Zalažem se za kompromis, ali da Albanci dobiju sve, a Srbija da ne dobije ništa – za to moj potpis nećete dobiti

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 avgust 2019 09:45
Vladimir Čeleketić
Ništa on drugo ne radi osim što pljačka i bruka Srbe. Svaki njegov nastup je uvreda za zdrav razum i uvreda za nacionalni ponos. Toliko je bedan i ponizan da, uistinu, na najbolji mogući način predstavlja većinsku Srbiju.
Inače, ima li neko da pita Vučića koliko iznosi jedna "svetlosna milja"? Mislim, da imamo neku predstavu o tome koliko smo daleko od "nečega što bismo mi želeli"?
Preporuke:
72
9
2 četvrtak, 22 avgust 2019 09:50
kako ništa
"dobića srbija"

100 hiljada Srba ili u sanducima ili samo sa onim što su mogli da poneesu sa decom bežeći čim priznamo "državu kosovo"

Ali Vučić ne govori o KiM

on traži više novca iz pristupnih fondova evropske unije

da pravi puteve turcima šiptarima da napreduju a Srbima da beže u beogradski pašaluk

TAman će ostati Srba da svi stanu u "nacionalni stadion"
Preporuke:
60
11
3 četvrtak, 22 avgust 2019 09:55
olosh
Treba da razumemo da naši pusti snovi nemaju veze sa realnošću.

Realnost je rezolucija 1244. Realnost je da vise od pola sveta ne priznaje nezavisnost tzv. Kosova.

Tako da ne sanjaj da mozes da priznas Kosovo.
Preporuke:
59
8
4 četvrtak, 22 avgust 2019 09:58
Jel` kompromis
Za priznanje KiM ukidanje CARINA a ne taksi,to nisu takse to su CARINE.KO JE OVAJ COVEK,KO MU JE DOZVOLIO DA ON VODI SPOLjNU I UNUTRASNJU POLITIKU???Ocigledno AV NE ZAREZUJE USTAV SRBIJE,AKO JE SUSPENDOVAO USTAV SRBIJE DA LI SE TO MI MIRIMO SA DIKTATUROM I DA NAM RATNI HUSKAC PRODAJE DEO ZEMLjE?!ZATO SU GA I DOVELI NA VLAST 2012.g. DA BI PRIZNAO KIM,INACE RECIKLIRANE RADIKALE NIKAD NE BI PRIZNALI KAO VLAST U SRBIJI.ZAPADNjACI SU SMISLILI PAKLENU IGRU SA SRBIJOM JEDINO MI MOZEMO ODBRANITI NASU ZEMLjU.
Preporuke:
50
8
5 četvrtak, 22 avgust 2019 10:10
Srbija se komada
A mi cutimo!Na Bir festu se okupi 100.000 ljudi a SVI cute na komadanju vlastite zemlje,jel` ziva SPC,vojska,policija,tuzilastvo,intelektualci,GRAdjANI SRBIJE,ili SVI mrtvim snom spavaju.Nismo daleko od apartida.Ako dozvolimo da AV prizna KiM,vise ga NIKAD ne mozemo povratiti,neka ih nek otimaju,jaci su od nas,ali NEDAJMO TAPIJU na KiM,ako je damo vise je NIKAD ne mozemo povratiti po medjunarodnom pravu.Ako sad cutimo NEMOJTE vise nikad da neko zagusla o patriotizmu.Sta je sa Seseljem "velikim" Srbinom i ostalim nabedjenim 'patriotama"?Navijaci crveno-crnih VASA politika od devedesetih godina je dovela do ovoga,DA LI STE SVESNI TE KOJE STE PODRZAVALI DA SU LAZNE PATRIOTE KOJIMA JE OD POCETKA BIO CILj RASTURANJE SRBIJE I LICNO BOGACENjE,KOJI SU NAS DOVELI DO TESKE BEDE I RASTAKANjA DRZAVE U SVIM OBLASTIMA???
Preporuke:
55
8
6 četvrtak, 22 avgust 2019 10:21
Nele
Sada smo u velikom očekivanju kako će nam objasniti koliko je dobro za Srbiju ovo gromko najavljeno priznanje KiM obožavaoci Vučić Aleksandra, između ostalih već skoro i izblajhanih od upotrebe za tu svrhu i ovi koji su od skoro "progledali": Bora Čorba,Bregović, Jezdić Veliki ... da ne pogrešim pa nekog nepravedno obeležim, uostalom javiće se oni već kada utvrde koliku im to korist donosi.
Zasmrdela Srbija, mada ONI kažu da je to posledica poplava.
Preporuke:
47
8
7 četvrtak, 22 avgust 2019 10:45
Rade Neimar
Definitivno opasan, vrlo opasan čovek. Po Srbe, naravno.
Preporuke:
56
8
8 četvrtak, 22 avgust 2019 10:48
Stvari izlaze na čistac
Ovo je direktna najava izdaje zemlje i priznavanja "države Kosovo" čim se steknu minimalni uslovi za to (da Srbija "dobije" bilo šta makar i metar jer navodno sad nemamo ni to). Umesto da se pokušava da uskladi svoj stav sa moćnijima (USA) treba jasno reći da nećemo priznati Kosovo i ni pod kojim uslovima i da od njihovog posla nema ništa. Umesto da se pravda stanjem na terenu treba da prestane da pogoršava to stanje ako već ne može da ga popravi.
Preporuke:
51
8
9 četvrtak, 22 avgust 2019 11:24
Kosmet je Srbija
Genocidne eksploatorske i kapitalističke SAD, ucenjeni kompradorski soroševac i blerovac, savetodavni zločinački NATO Bler i neoliberalna proamerička MMF lezbejka nisu.
Preporuke:
44
7
10 četvrtak, 22 avgust 2019 11:44
Znaci
nakon "pustanja niz vodu" RSK, slijedi Srbija, pa RS, a Srbi kao robovi bez ljudskih, a da ne govorimo o nacionalnim i kulturnim pravima.To smo svi mi skrivili dopustajuci ovakvim sarlatanima da se poigravaju sudbinom nase dece.Nastavite Srbi sa igrama , veseljem, razvratom i bludom, jer za nas jesu stigla zadja vremena, ali za siptare i sve one koji se bore za sebe je ovo pocetak procvata kroz proganjanje i koristene srpskih robova i njihovih organa. Navali Ameriko, Evropo i ostali, siptari povoljno daju.
Preporuke:
33
8
11 četvrtak, 22 avgust 2019 11:52
b aca
Nije srećna ta država di je glava nečitava...
Preporuke:
29
7
12 četvrtak, 22 avgust 2019 12:26
BORISE,SAD JE TAJ DRUGI FILM
Borise,ispricaj SVE gradjanima Srbije i iskupi se za promasaje i bice ti oprosteno,ipak si ti gospodin za AV.Kako si izgubio izbore i da li si ih izgubio 2012.g, od grobara za navodno par hiljada glasova ILI SU TI NALOZILI DA SE SKLONIS I CUTIS,kako su ovi iz Brisela 2012.g. znali da je grobar pobedio TRI SATA pre zatvaranja birackih mesta,kako je od recikliranih radikala nastala nazadnjacka druzina,koja je uloga Rakica i tvoja u nastanku nazadnjaka,zasto bi zapadnjaci podrzali vlast u Srbiji kad je ta vlast iz devedesetih godina i predstavnik te vlasti Seseljuga je pravosudno osudjen u Hagu,po njima Seselj je zlocinac a tu ISTU vlast,AV,Nikolic POSTAVLjAJU I PODRZAVAJU u Srbiji?!ISPRICAJ SVE STO ZNAS I OPROSTENO TI JE,SAD PROGOVORI ILI ZAUVEK ZACUTI JER SE SRBIJA NALAZI PRED IZDAJOM.SRBIJA JE IZNAD SVIH NAS,DA NAS SE NE STIDE NASI POTOMCI I NE PROKLINJU NASI PRECI KAKAV SMO SLjAM.
Preporuke:
29
12
13 četvrtak, 22 avgust 2019 12:42
Slika govori sve
Bler je priveo Vucica I na John Hopkins Univerzitet, sa koga dolaze najveci srbomrzci, da za Glas Amerike jasno I glasno kaze da dobrovoljno predaje srpski Kosmet, uz mali ustupak, samo opstinu, dve da mu simbolicno "daju", I potpisace sve! Toliko za istoriju!
Preporuke:
38
7
14 četvrtak, 22 avgust 2019 12:47
Gradjani Srbije,oteli su nam protivustavno drzavu,povratimo je MIRNIM putem
USTAV REPUBLIKE SRBIJE :

Nosioci suverenosti

Član 2

Suverenost potiče od građana koji je vrše referendumom, narodnom inicijativom i preko svojih slobodno izabranih predstavnika.

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

ONI SU UZURPIRALI VLAST FARSA IZBORIMA I NA TAKVIM "IZBORIMA',Gebelsovskim medijima,zastrasivanjem,potkupljivanjem,ucenjivanjem gradjana,bugarskim vozovima su "osvojili" 25% birackog tela,VLADAJU PROTIVUSTAVNO KRSECI USTAV,JER TAKVI "UZBORI" NISU SLOBODNA VOLjA GRADJANA I UZ SVE TO PREDSEDNIK SRBIJE SVAKODNEVNO KRSI CLAN 123.USTAVA SRBIJE KOJI PRECIZIRA DA SPOLjNU I UNUTRASNjU POLITIKU VODI VLADA SRBIJE A NE PREDSEDNIK SRBIJE.
Preporuke:
31
7
15 četvrtak, 22 avgust 2019 13:20
Poslušaj ovaj kratak deo govora obavezno. Ovako govori predsednik države, a ne bedna kukavica.
Pdte. Maduro: Pase lo que lo pase a la Revolución Bolivariana no la va a detener nadie
https://www.youtube.com/watch?v=Uu-8GKAi5qc
Preporuke:
22
8
16 četvrtak, 22 avgust 2019 13:43
Nista ne razumem
ne mogu Albanci da dobiju sve, a Srbija ništa
Kako bre nista, kad imamo njega? A on je mnogo vise od NISTA. On je kao da smo dobili kugu, Nemacku i Tursku okupaciju. I udar asteroida. Dakle umesto da imamo nista, mi smo u debelom minusu. Umesto da budemo u zaostatku 30 godina za svetom, zahvaljujuci njemu baceni smo 200 godina u proslost. Dakle imamo njega. A ne bi hteli. Kamo srece da je on predsednik Siptara, a da je Haradinaj nas. Ili da mozemo da vratimo fals robu. Ali nismo te srece. Siptari imaju 3 svoja predsednika na Balkanu, a mi Srbi nijednog.
Preporuke:
32
8
17 četvrtak, 22 avgust 2019 13:49
kad se setim
kako nam je super bilo 1999 kada smo se družili po podurmima i skloništima od bombi ejr smo odlučili 1998 da "srbija se saginjati neće" i izabrali mudro rukovodstvo 1997 da nas vodi u pobedu protiv NATO

prosto me obuzme nostalgija za tim vremenima i poželim da opet deca ginu po kućama sa očevima i majkama i da deca iz školskih klupa ginu kao vojnici i policajci

nema većeg uspeha nacije nego izabrati mudro rukovodstvo koje će da uđe u rat sa najzločinačkijom silom na svetu jer je poremećeno stanovništvo gledalo filmove za mentalno zaostale i stialo "obrazovanje" da je najvažnija stvar u život imati vođu koji misli umesto tebe

Ko je taj koji će da zameni Vuića i da obeća da ćemo ponovo imati izginulu decu u ratu koj ne mižemo da dogijemo jer smo ga sami izgubili još od 1944...
Preporuke:
10
39
18 četvrtak, 22 avgust 2019 16:11
Ni u drugim okolnostima
Ni "u postojećim okolnostima" ni u bilo kakvim drugim okolnostima, Srbija ne treba da prizna Kosovo i Metohiju kao državu, jer je to oteti deo teritorije Srbije.
Ne samo da ne treba da je prizna, ceć ne treba da prihvati Kosovo i Metohiju kao državu.
Jednoga dana stvoriće se uslovi da taj deo Srbije ponovo bude deo Srbije.
Preporuke:
26
7
19 četvrtak, 22 avgust 2019 21:06
bler savetnik Bučića,Rame i Tačija,plaća ga bin zajeb,vlasnik savamale,pkba..
Od početka,od Palmera,sve je radio sa greškom,po savetu deliveri junca.
Donirao Klintonove,naterao Srbe na šiptarske izbore,slao voz,žrtvovao đuru da se ne zamrzne konflikt nije uveo konttamre za carine.
Poklonio Sever Haradinaju..
Otišao u DŽon Hopkins,leglo antisrpstva i duboke države,sad cmizdri.
Preporuke:
27
7
20 četvrtak, 22 avgust 2019 21:51
da ...
Vucic i njegova sns kamarila i sledbenici koje necemo ovde opisivati ali su vrlo vidljivi sigurno NISU bolja Srbija. Bolja Srbija nikad nije bila uz A.V. ..Takodje, niko nigde ne drzi tzv capraz divan..NIkad nije imao odgovarajuci recnik dostojan nekog ko predstavlja Srbiju.
Iskreno se nadam da g. a.v. (namerno malim slovom) nece ostati na vlasti jos dugo jer svako produzenje sns-a u Srbiji je dalje propadanje i urusavanje zemlje i njenih sansi.

Intervju je bio na zalost los i tracenje vremena za svakog ko je citao. NIko ko iole sta zna o politici i javnom poslu moze da misli da su sadasnje vlasti u Beogradu i na KIM u stanju da iznalaze dobra resenja ..KIM ce na dugi rok tek poceti da se resava kad na vlast sa obe strane dodju svesni i odgovorni ljudi. Ovi za sada to nisu, a imali smo mnogo vremena da se uverimo da NISU.
Preporuke:
14
8
21 četvrtak, 22 avgust 2019 22:14
bit suštine date srži
Ne mogu Aljbanci da DOBIJU sve a Srbi da IZGUBE sve
Preporuke:
4
8
22 četvrtak, 22 avgust 2019 22:22
Ledu Gaga peva šansone u desetercu
AMA IDIOTE BOLESNI KAŽI VEĆ JEDNOM ŠTA TAJ TVOJ KOMPROMIS PODRAZUMEVA !!!!!
Preporuke:
28
7
23 četvrtak, 22 avgust 2019 22:58
Dragoslavić
Ošto im je odbrusio:
-Ne dirajte mi Jajince, jer sve ću da vas polomim!
Preporuke:
22
7
24 petak, 23 avgust 2019 01:39
Magnus & Bunker
AV je samo verna kopija srbije. Lud koliko i srbija, pokvaren koliko i srbija, lukav koliko i srbija, nesposoban koliko i srbija i, najvažnije, nemoćan koliko i srbija... Srpska kultura šizofrena je u onoj meri u kojoj ne prepoznaje sebe kroz Aleksandra Vučića. A svi vi ovde niste u stanju ni stado da čuvate, ali sve o politici i istoriji znadete...
Preporuke:
17
8
25 petak, 23 avgust 2019 05:17
Ustav uvek izvlače oni koji ga nisu poštovali
Nosioci suverenosti

Član 2

Suverenost potiče od građana koji je vrše referendumom, narodnom inicijativom i preko svojih slobodno izabranih predstavnika.

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

Zbog čega nisu uhapšeni i još uvek na robiji Mirama rković sa suprugom Šešelj Vučić Nikolić Drašković Dačić vlada Srbije vlada SRJugoslavije svi poslanici narodne skupštine 1997-2000

koji su prekšili referendum i prigrabili izraženu volju naroda da

"nema prisustva stranih trupa na Kosovu i Metohiji"

Gde vam je bio onda "ustav i suvereitet" miševi pacovi dezerteri izdajnici

kad ste slavili "pobedu mira" a sada kad vam je Vučić poče isplaćuje redovne penzije i plate punih trbušina zaboraviste da ste izdajnici
Preporuke:
2
15
26 petak, 23 avgust 2019 05:47
Causa Spectandum
@ Magnus & Bunker
AV je samo verna kopija srbije. Lud koliko i srbija, pokvaren koliko i srbija, lukav koliko i srbija, nesposoban koliko i srbija i, najvažnije, nemoćan koliko i srbija... Srpska kultura šizofrena je u onoj meri u kojoj ne prepoznaje sebe kroz Aleksandra Vučića. A svi vi ovde niste u stanju ni stado da čuvate, ali sve o politici i istoriji znadete...


Glavni moto jest - Necu da se mesam, nije moja stvar!!

To se zove subsopstvenicki intres plasticno prikazan u dedi koji po ceo dan napasa kravu, a sta je alga i omega njegovog svebitisanja, uz cuveno pitanje, a kako ja zivim od penzije, ne shvaajuci da cilj zivota nije napasati JEDNU kravu.
Preporuke:
7
0
27 petak, 23 avgust 2019 05:50
sramotno
Ljudi, ovo je vrhunac beščašća i veleizdaje, to što ovaj čovek priča. On daje takve katastrofalne izjave za jedan strani medij da je to mučnina slušati (priznajem, kad je spomenuo Đilasa i Jeremića i počeo on novinarki postavljati pitanja, kao da je u Marićevom ili Pinkovom studiju, od mučnine nisam imao snage dalje čitati). Pa je li moguće, da se ovo zove predsedik Srbije i predstavlja srpski narod u svetu. Pa on je nepismen, ne može da sastavi jednu prosto-proširenu rečenicu. Baš danas, slušam negdje na jutube onog Boška Obradovića, koga Vučić i njegova kamarila ne skidaju s jezika, kako čovek izgovara svakom razumljive rečenice i brani svoje argumente, za razliku od ovoga, ako vam se da pročitajte ponovo nekoliko racenica iz ovog intervjua, u čijim se zbrkanim mislima ne može uopšte razaznati ni kome se obraća i pravda ni šta predlaže i zastupa. Pa da li je moguće da u ovoj zemlji nema niko normalan, da ovomluđaku kaže, dosta bre više, miči nam se s očiju.
Preporuke:
22
1
28 petak, 23 avgust 2019 07:14
Aleksandar Mihailović
Ovo je izborna kampanja i rat sa opozicijom, ne intervju ozbiljne državotvorne osobe. Svet se smeje floskuli da Srbija treba nešto da dobije, od koga i šta osim taksi od Haradinaja? Srbija ovakvom politikom samo gubi a komadanje iste želi da se prikaže kao uspeh i dobitak, dobili smo 3% od otetih 100% KiM, a nebitno je da smo izgubili 97% KiM, dakle, Vučić cinculira sa veličinom izgubljene teritorije i umesto da kaže da takse nisu glavni problem već vojska "K", da postoji R1244 koja mora da se realizuje, on sa 10.000km pljuje po opoziciji. Nije ni čudo da ga nije primio Tramp već posle Državnog sekretara (ala Dačić) zamenik njegovog pomoćnika. Ko još u svetu nesme da kaže da njegova država mora ostati celovita i da se nacionalnoj manjini, Albancima na KiM nudi najveći stepen autonomije koji nema niti jedna driga na svetu? Ko još ima nameru da kapitulira pred teroristima i pokloni im najznačajniji deo svoje za njihovu državu? Da li je takva politika ozbiljna i odgovorna?
Preporuke:
27
2
29 petak, 23 avgust 2019 08:11
Trgovina teritorijama po etničkom principu
. Vučić za Glas Amerike: Zalažem se za kompromis, ali da Albanci dobiju sve, a Srbija da ne dobije ništa – za to moj potpis nećete dobiti


Politika razmene teritorija po etničkoj pripadnosti većinskog naroda na određenoj teritoriji, koja će i druge interesantne pobijati da za sebe zatraže isto kod američkih "prijatelja". Gde god ko bude na određenoj teritoriji imao etničku većinu može se pojaviti kao zainteresovan za ovaj vid trgovine teritorijama po etničkoj pripadnosti. A vi pogledajte etničke karte sa popisa stanovništva. Istina u ovoj priči svoju šansu će tražitimi Republika Srpska, ali i druge nacije i etničke grupe, mimo srpske.
Preporuke:
8
0
30 petak, 23 avgust 2019 08:33
Magnus & Bunker
@ causa
Ne smeš biti toliko pametan da te niko ne razume. Moraš biti pametan na način da kažeš važnu stvar tako da i najveće budale mogu da te shvate...
Preporuke:
7
1
31 petak, 23 avgust 2019 08:47
Krejzi Hors
Ovo je zaista neviđeno ludilo, bolest, on pokušava novinaru da postavi pitanje i traži da novinar odgovori na njegovo pitanje??? Tako se sprda sa celim narodom u Srbiji!
Preporuke:
19
1
32 petak, 23 avgust 2019 08:53
Trgovina teritorijama po etničkom principu
. Aleksandar Mihailović
Ovo je izborna kampanja i rat sa opozicijom, ne intervju ozbiljne državotvorne osobe. Svet se smeje floskuli da Srbija treba nešto da dobije, od koga i šta osim taksi od Haradinaja? Srbija ovakvom politikom samo gubi a komadanje iste želi da se prikaže kao uspeh i dobitak, dobili smo 3% od otetih 100% KiM, a nebitno je da smo izgubili 97% KiM,

Plus "otvorio si proces" da i druge zainteresovane strane počnu razmišljati isto, da bi bilo dobro da svoje većinske etničke opštine ili teritorije po etničkoj osnovi pripoje negde drugo, po principu kad mogu Srbi na severu Kosova i Metohije zašto ne bi mogli i oni. Pa onda ko i Aleksandar Vučić zatraže prijem kod Amerikanaca i "proces je krenuo".
Preporuke:
9
1
33 petak, 23 avgust 2019 08:54
El_Komandante
Novinaru da se da 2 godine beneficiranog radnog staža, jer je odradio intervju do kraja.
Preporuke:
18
0
34 petak, 23 avgust 2019 09:01
Etnički princip razmene teritorija
.Aleksandar Mihailović
Ovo je izborna kampanja i rat sa opozicijom, ne intervju ozbiljne državotvorne osobe. Svet se smeje floskuli da Srbija treba nešto da dobije, od koga i šta osim taksi od Haradinaja? Srbija ovakvom politikom samo gubi a komadanje iste želi da se prikaže kao uspeh i dobitak, dobili smo 3% od otetih 100% KiM, a nebitno je da smo izgubili 97% KiM,

I ne samo da nećeš dobiti samo 3 odsto, već kad uključe u "razmenu teritorija" i ono što oni zovu "Preševska dolina" za sever Kosova i Metohije, nrćeš dobiti ni 3 odsto, već ćeš "samo otvoriti procese da i drugi traže isto". Opasna je ta politika razmene teritorija po etničkoj pripadnosti koju zagovara Vučić, jer će sa ta politika jako loše odraziti na samu Srbiju. Vučić bi trebalo da bude mudriji i da gleda unapred jer i sam ima nacionalne neverovatno je koliko je čovek politički kratkovid "za kilo mesa kolje vola". Kako će sutra nekome reći NE, a po etničkoj osnovi cepao Kosovo i Metohiju?
Preporuke:
14
1
35 petak, 23 avgust 2019 09:12
Trgovina teritorijama po etničkom principu
. Plus "otvorio si proces" da i druge zainteresovane strane počnu razmišljati isto, da bi bilo dobro da svoje većinske etničke opštine ili teritorije po etničkoj osnovi pripoje negde drugo, po principu kad mogu Srbi na severu Kosova i Metohije zašto ne bi mogli i oni. Pa onda ko i Aleksandar Vučić zatraže prijem kod Amerikanaca i "proces je krenuo".

A Amerikanac ionako "daje tuđe, ne daje svoje" pa ispada "velikodušan" i dobija večite saveznike ko i na Kosovu i Metohiji. Samo vi se igrajte tom politikom cepanja teritorija po etničkoj osnovi, pa će se videti gde će ta politika odvesti. Pametnije bi bilo da se prestane s tim, neće to na dobro izaći, neće, cepaće se i dalje.
Preporuke:
7
0
36 petak, 23 avgust 2019 09:16
Mister X
@BORISE,SAD JE TAJ DRUGI FILM


-Da, mogao bi da bude, ali je glumac bojim se pogresan. I on je ista fela (mada, ako ista, sklonjen je jer nije pristao na ono na sta AV jeste).
Preporuke:
9
0
37 petak, 23 avgust 2019 09:21
Mister X
@Aleksandar Mihailović
Ko još ima nameru da kapitulira pred teroristima i pokloni im najznačajniji deo svoje za njihovu državu?

-Agent stranih sila. Tako nesto se retko u istoriji desavalo, jos redje bivalo obelodanjeno (ako ikada), ali eto kod nas se zadesilo. Treba samo ponovo iscitati "Veleizdaju na rasklapanje".
Preporuke:
9
0
38 petak, 23 avgust 2019 09:21
Autorski tekst
Predlog da neko napiše autorski tekst kako se ova suluda politika trgovine teritorijama po etničkoj osnovi može negativno odraziti u budućnosti i na drugim mestima?
Preporuke:
8
0
39 petak, 23 avgust 2019 09:31
Mihajlo
Sva sreća pa nam miliciju, vojsku i BIA-u vode dr Slina, Julin i Bata, inače bi ovaj na časove klavira u CZ.
Preporuke:
14
0
40 petak, 23 avgust 2019 09:32
Onako usput
(Vučić za Glas Amerike: Zalažem se za kompromis, ali da Albanci dobiju sve, a Srbija da ne dobije ništa – za to moj potpis nećete dobiti.)

Predsednik Vučić u intervjuu nije rekao ništa jasno a ni novo. Pominje taj zamišljeni "kompromis" kao nešto vrlo važno. Kao ozbiljan i odgovoran predsednik jedne suverene zemlje, kojoj je agresijom NATO pakta 1999. godine oteta pokrajina Kosovo i Metohija, on bi trebao da kaže da prema Medjunarodnom pravu Srbija ima pravo na povratak svoje silom oduzete teritorije. I da se pozove na Ustav svoje države i Rezoluciju SB UN br. 1244. Ovako, u zemlji koja je predvodila NATO agresiju, on predlaže dogovor o podeli teritorije. Kao da je Srbija sa SAD zajednički osvojila Kosmet, pa sada treba da ga podele srazmerno uloženom trudu. Postavlja se pitanje, kakve obaveze ima Srbija prema agresoru iz 1999. godine da bi sa njim dogovarala način rešavanja pitanja KiM? Jedino mesto za razgovore su UN i SB UN uz prisustvo država koje poštuju Medjunarodno pravo.
Preporuke:
9
0
41 petak, 23 avgust 2019 09:42
Beograđanin - insificijentna pregovaračka pozicija Vučića
Ne radi se Vučiću o konačnom rešenju, nego o pregovaračkim pozicijama. Ako suprotna strana hoće sve, naša pozicija mora biti da i mi hoćemo sve - a ne da hoćemo deo (ono što ti nazivaš 'kompromisom').

Neprekidnim ponavljanjem da pristaješ na 'kompromis', ti sistematski potkopavaš, slabiš našu pregovaračku poziciju i neprekidno upućuješ poruke da ćemo biti zadovolji i malim. Time samo ohrabruješ protivnika a vlastiti narod obeshrabruješ. Time u suštini vodiš psihološki rat protiv vlastitog naroda.

Naša jedina pregovaračka pozicija mora da bude jednostavna i vrlo jasna: o nezavisnom Kosovu nećemo da pregovaramo nikad. A o drugim opcijama možemo pregovarati.
Preporuke:
10
0
42 petak, 23 avgust 2019 09:56
Konobar
Šibicar.

Da li je Vučić pomenuo Ustav Srbije i Rezoluciju SB UN? Za Ustav Srbije ne zna a zna da je Amerika priznala Kosovo?

Političar prevrtljivac ne ''vidi''SNS parazite...ko mu veruje?
Preporuke:
16
0
43 petak, 23 avgust 2019 10:11
Bojan, Priština
Sve mi se čini da je ovaj prokletnik rešio da uništi Srbe.

I to mu je zaista jedina sličnost sa Titom u kojoj ga čak može i prevazići.

Ako je Tito rekao da posle njega Srbi neće 100 god moći da se oporave, AV av će reći da iza njega Srbi neće nikad da se oporave.

Nažalost, drogorbijanski ološ je još gori od AV ava

Ako se ne pojavi u skorije vreme neko neće da valja, valjda će Bog da nam oprosti što smo izdali neprijateljima srpstva i pravoslavlja ceo vojni i politički vrh
Preporuke:
10
5
44 petak, 23 avgust 2019 10:36
Ko je njemu dao pravo da poklanja Srbiju
Psihopata umislio da ima pravo da rastura Srbiju.
"hoće neće potpisati" ovo ili ono, pa on je razbojnik.

Sprečite ga da otuđuje deo Srbije.
Ima li vojske da ga spreči?
Preporuke:
15
0
45 petak, 23 avgust 2019 11:35
vladimir m.
....za kosovo je on najmanje kriv-ucenjen je i nije lako

...kriv je za druge strasne stvari u pogledu ekonomije,korupcije,nepravde

...o tome se ne govori
Preporuke:
4
4
46 petak, 23 avgust 2019 11:41
vladimir m.
" Zbog čega nisu uhapšeni i još uvek na robiji Mirama rković sa suprugom Šešelj Vučić Nikolić Drašković Dačić vlada Srbije vlada SRJugoslavije svi poslanici narodne skupštine 1997-2000 koji su prekšili referendum i prigrabili izraženu volju naroda da "nema prisustva stranih trupa na Kosovu i Metohiji"

Gde vam je bio onda "ustav i suvereitet" miševi pacovi dezerteri izdajnici "


Seselj,Toma i Vucic su izasli iz Vlade,a nisu ni glasali za Kumovski sporazum (da se njih pitalo zasulo bi nas tepih/napalm bombicama da bi prstalo od izliva nacionalizma/patriotizma) .

Ne znam za sta ste-da se ratuje do zadnjeg (za Ustav) ili da se i zakon prekrsi ako je u interesu ljudi,viseg cilja .

Mira ne moze sada na robiju (sa sustinom se slazem-licemerno je pozivati se sada na neko junastvo)
Preporuke:
3
4
47 petak, 23 avgust 2019 13:12
Banditski brlog
Ako misli da ga treba priznati,pod određenim uslovima trebalo bi da kaže - pod kojim uslovima. A, ako misli da ga ne treba bezuslovno priznati, takođe bi morao da kaže šta nam u tom slučaju valja činiti. Ako misli da je najbolje rešenje podela Kosova i razgraničenje, trebalo bi to i da detaljno obrazloži, a onda da pozove Skupštinu i građane da o tome odlučuju.

Ali neeeee! Od šibicara to nećete čuti...

Suočen sa tim izazovom, da mora da progovori otvoreno o čemu se pregovara, šta on misli da je najbolje za Srbiju i šta i kako ona treba da preduzme, on je odlučio da se pravi još blesaviji nego što jeste.

Tako da dobismo preCednika koji je blesav - na kvadrat!
Preporuke:
9
0
48 petak, 23 avgust 2019 13:23
raja
U svako sledećoj izjavi je bezobrazniji , drskiji da mu priznanje nije sporno samo eto da nešto dobije. Niti ga je sramota, ni strah od takvog zločina koji čini srpskom narodu. Ceo KiM je naš trenutno okupiran i ko god insistira na razgovorima o priznanju na takve razgovore ne treba ići. Ko ide sa naše strane taj je naš neprijatelj.
Preporuke:
12
1
49 petak, 23 avgust 2019 13:52
Oposum
Koliko je bugojanski bandit zapravo bandit jasno govori i ovaj njegov intervju. Ovo što je u ovom intervjuu izrekao je gomila po srpski narod ponižavajućih gluposti koja se direktno kosi sa razumom jednog mentalno zdravog i ponosnog čoveka koji bi da sačuva svoje dostojanstvo. Kaže ludak da "neće dobiti" njegov potpis na sramni akt izdaje Srbije ako Srbija ne dobije neko maleno parčence od sopstvene teritorije! Bruka! To je isto kao da recimo podstanar u nečijem stanu uz pomoć agresivnih i moćnih suseda iz komšiluka zauzme gazdin stan u kojem boravi kao zakupac, uzurpira ga, nasilno izbaci sve gazdino iz tog stana i onda gazda umesto da se surovo obračuna sa tim banditom i izbaci ga iz svog stana on uzme pa krene da "pregovara" sa njim i da kuka da mu uzurpator da neko maleno parčence toga stana, recimo špajz. Ludilo ljudi, veliko ludilo i poniženje nam čini ovaj besramni bugojanski bandit. Treba ga menjati i sudski procesuirati pod hitno.
Preporuke:
13
0
50 petak, 23 avgust 2019 14:17
Ustaj Tito kerove poveži
@Bojan Priština

...I to mu je zaista jedina sličnost sa Titom u kojoj ga čak može i prevazići...

Tito je bio državnička gromada kakvu Srbija nikada neće imati! Tako da vučić zvani HULJA nebi mogao ni cipele da mu čisti.

Dojadio si i bogu i narodu sa svojim stupidnim komentarima.
Jedan komentator je ovde stalno pisao uvek isti komentar, misleći pri tom i na tebe, a taj komentar glasi: "ima li gorih ljudi od Miloševićevaca"?

I bio je u pravu!
Preporuke:
7
16
51 petak, 23 avgust 2019 23:26
Etnički princip razmene teritorija
http://www.politika.rs/scc/clanak/436364/Ugljanin-protiv-velikosrpskih-jastrebova


Samo ti pričaj, sluša Sulja šta ti govoriš, pa se i on sprema da poseti Ameriku ko i ti.
Preporuke:
1
0
52 subota, 24 avgust 2019 01:58
teletabis
Ajde bre već jednom kaži šta to Ti lično (ili kako kažeš Srbija) misliš da treba da dobiješ?
Preporuke:
0
0
53 subota, 24 avgust 2019 07:29
Šinobi
Hulja .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner